Stowarzyszenie Kreatywni dla biznesu
Sprawdź nasze projekty
Develop your creativity
Okres realizacji: 01.06.2021 – 31.05.2023
Kwota dofinansowania: 180.135,00 EUR
Głównym celem projektu „Rozbudź w sobie kreatywność” jest poprawa włączenia społecznego w edukacji dorosłych w zakresie kreatywności poprzez zwiększenie kompetencji edukatorów w zakresie dotarcia do dorosłych, zmotywowania ich do rozpoczęcia i kontynuowania nauki oraz wsparcia doradczego w celu wprowadzenia ich na ścieżkę uczenia się przez całe życie.
W projekcie biorą udział 4 organizacje z różnych części Europy: z Polski – Stowarzyszenie „Kreatywni dla biznesu” oraz Fundacja Edukacji Rozwoju
i Innowacji), z Bułgarii – Global Organization For Development /G.O.D./), z Irlandii – Edu Smart Traning Centre Limited.
Projekt buduje swoje działania w oparciu o pobudzanie kreatywności poprzez szeroko rozumianą kulturę i sztukę. Budowanie kreatywności w edukacji pozaformalnej osób dorosłych wiąże się z szeregiem barier, aby im przeciwdziałać należy wyposażyć edukatorów w odpowiednie narzędzia i materiały do pracy. Jednym ze sposobów jest właśnie kultura, która może być przedstawiania w różnych formach i odsłonach: teatr, obraz, muzyka i inne. Umiejętności kulturowe i twórcze dają osobom dorosłym kompetencje takie jak kreatywność, pomysłowość, rozwiązywanie problemów, współdziałanie. Projekt wpisuje się w realizację priorytetu horyzontalnego – wsparcie kreatywności i świadomości kulturowej.
Projekt zainspirowany jest obserwacjami, dokumentami i badaniami europejskimi dotyczącymi edukacji dorosłych. Istnieje wyraźna potrzeba zwiększenia włączenia społecznego poprzez edukację w całej Europie, gdyż wspieranie dorosłych w nabywaniu umiejętności i kompetencji warunkuje samorealizację, zdrowie, szanse na zatrudnienie oraz włączenie społeczne pomaga wzmacniać odporność Europy w okresie szybkich i głębokich przemian.
STRONY PARTNERÓW:
https://edusmart-tc.net/develop-your-creativity/
https://www.facebook.com/GODngo
https://www.feri.org.pl/aktualne-projekty/develop-your-creativity/
https://www.facebook.com/FundacjaFERI
https://www.facebook.com/edusmartDT
Materiały do pobrania:
- Dekalog odpowiedzialnego seniora
- PREZENTACJA I-AGRESYWNE, MANIPULACYJNE I ULEGŁE ZACHOWANIA
- PREZENTACJA II-ASERTYWNE ODMAWIANIE W PRAKTYCE
- SCENARIUSZ I-ASERTYWNE ODMAWIANIE W PRAKTYCE, WYRAŻANIE TRUDNYCH EMOCJI
- SCENARIUSZ II-BUDOWANIE POCZUCIA WŁASNEJ WARTOŚCI I STAWIANIE JASNYCH GRANIC
- SCENARIUSZ III – JAK RADZIĆ SOBIE ZE STRESEM
- SCENARIUSZ IV-ZACHOWANIE AGRESYWNE, MANIPULACYJNE I ULEGŁE/a>
- PRESENTATION I-AGGRESSIVE, MANIPULATIVE AND SUBMISSIVE BEHAVIOUR
- PRESENTATION II-ASSERTIVE REFUSING IN PRACTICE
- SCENARIO I-ASSERTIVE REFUSAL IN PRACTICE, EXPRESSING DIFFICULT EMOTIONS
- SCENARIO II-SELF-WORTH AS A COMPONENT OF SELF-ESTEEM AND SETTING BOUNDARIES
- SCENARIO III-HOW TO DEAL WITH STRESS
- SCENARIO IV-AGGRESSIVE, MANIPULATIVE AND SUBMISSIVE BEHAVIOUR
- The decalogue of a responsible senior
- ПРЕЗЕНТАЦИЯ I -Агресивно, манипулативно и подчинено поведение
- ПРЕЗЕНТАЦИЯ II-АСЕРТИВЕН ОТКАЗ НА ПРАКТИКА
- СЦЕНАРИЙ I -АСЕРТИВЕН ОТКАЗ В ПРАКТИКАТА, ИЗРАЗЯВАНЕ НА ТРУДНИ ЕМОЦИИ И ПРИЕМАНЕ НА КРИТИКАТА
- Сценарий II – Самооценката като компонент на самочувствието и поставяне на гр
- СЦЕНАРИЙ III-как да се справим със стреса
- СЦЕНАРИЙ IV-АГРЕСИВНО, МАНИПУЛАТИВНО И ПОДЧИНЕНО ПОВЕДЕНИЕ
- декалогът на отговорен старши
- SCENARIUSZ I – PROJEKTOWANIE W PROGRAMIE CANVA W PIGUŁCE
- SCENARIUSZ IV – TWORZENIE KONT W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH, TWORZENIE GRUP I FANPAGE’Y SPOŁECZNOŚCIOWYCH
- Rodzaje mediów społecznościowych-PREZENTACJA I
- SCENARIUSZ II-FUNKCJONALNOŚCI WYBRANYCH STRON (FACEBOOK, INSTAGRAM, GOOGLE, TWITTER)
- SCENARIUSZ III-Tworzenie zdjęć, relacji, prowadzenie bloga oraz edukowanie dorosłych
- CANVA, INSHOT – WPROWADZENIE PREZENTACJA-PREZENTACJA II
- SCENARIO I – DESIGNING IN CANVA IN A NUTSHELL
- SCENARIO II – Functionalities of selected websites (Facebook,Instagram,Google,Twitter)
- SCENARIO IV – CREATING UP SOCIAL MEDIA ACCOUNTS, CREATING GROUPS AND SOCIAL FANPAGES
- Scenario III-Creating photos, reports, blogging and educating adults
- Types of social media-PRESENTATION I
- CANVA, INSHOT – INTRODUCTION- PRESENTATION II
- Сценарий II – ФУНКЦИОНАЛНОСТИ НА ИЗБРАНИ УЕБСАЙТОВЕ (FACEBOOK, INSTAGRAM, GOOGLE, TWITTER)
- СЦЕНАРИЙ I- ПРОЕКТИРАНЕТО С CANVA НАКРАТКО
- Сценарий IV – Създаване на акаунти в социални медии, създаване на групи и социални фен страници
- CANVA, INSHOT ВЪВЕДЕНИЕ – ПРЕЗЕНТАЦИЯ II
- Cоциална медия-ПРЕЗЕНТАЦИЯ I
- Сценарий III-Създаване на снимки, доклади, блогове и обучение на възрастни
- CANVA, INSHOT ВЪВЕДЕНИЕ – ПРЕЗЕНТАЦИЯ II
- SCENARIUSZ I- MUSIC BROADCAST CZYLI O ŚWIADOMOŚCI EMISYJNEJ GŁOSU ORAZ JAK WYKORZYSTYWAĆ AUDIOBOOKI
- SCENARIUSZ II- MUZYCZNY RUCH – W TYM AKTYWNOŚĆ FIZYCZNA Z WYKORZYSTANIEM ENERGETYZUJĄCEJ MUZYKI
- SCENARIUSZ III-MUZYCZNA KREATYWNOŚĆ, CZYLI JAK KOMPONOWAĆ WŁASNE UTWORY I TWORZYĆ MELODIE
- SCENARIUSZ IV- MUZYKA JAKO FORMA RELAKSACJI I SPOSÓB RADZENIA SOBIE ZE STRESEM DLA DOROSŁYCH
- MUZYCZNA EMISJA-PREZENTACJA I
- RELAKSACJA POPRZEZ MUZYKĘ-PREZENTACJA II
- SCENARIO III – MUSICAL CREATIVITY, OR HOW TO COMPOSE YOUR OWN SONGS AND CREATE MELODIES
- SCENARIO I- MUSIC BROADCAST THAT IS BROADCAST AWARENESS AND HOW TO USE AUDIOBOOKS IN PRACTICE
- SCENARIO II-MUSICAL MOVEMENT – INCL. PHYSICAL ACTIVITY WITH THE USE OF ENERGIZING MUSIC
- SCENARIO IV-MUSICAL RELAXATION AS A METHOD OF COPING WITH STRESS FOR ADULTS
- MUSIC BROADCAST-PRESENTATION I
- RELAXATION THROUGH MUSIC-PRESENTATION II
- Сценарий III-Музикално творчество или как да композирате собствени песни и да създавате мелодии
- Сценарий I- Музикално предаване, което представлява излъчване на информираност и Ви показва как да използвате
- Сценарий II-Музикално движение – вкл. физическа активност с използване на енергизираща музика
- СЦЕНАРИЙ IV -МУЗИКАЛНАТА РЕЛАКСАЦИЯ КАТО МЕТОД ЗА СПРАВЯНЕ СЪС СТРЕСА ОТ ВЪЗРАСТНИ ХОРА
- МУЗИКАЛНО ИЗЛЪЧВАНЕ -представяне I
- РЕЛАКСАЦИЯ ЧРЕЗ МУЗИКА-представяне II
- Scenariusz III-BEZPIECZNE I KREATYWNE SURFOWANIE W INTERNECIE
- Netykieta – Etykieta w technologii-PREZENTACJA I
- Obsługa komputera i poznawanie nowoczesnych technologii-PREZENTACJA III
- SCENARIUSZ I-NETYKIETA
- SCENARIUSZ II-SYSTEM OPERACYJNY – MS WINDOWS – PODSTAWOWE INFORMACJE POTRZEBNE DO PRACY Z SYSTEMEM
- SCENARIUSZ IV – Obsługa komputera, poznanie nowoczesnych technologii & Obsługa urządzeń mobilnych
- WORD, EXCEL, POWER POINT-PREZENTACJA II
- Computer operation and learning about modern technologies & Support for mobile devices-PRESENTATION III
- Netiquette-PRESENTATION I
- SCENARIO I-NETIQUETTE
- SCENARIO II- OPERATING SYSTEM – MS WINDOWS – BASIC INFORMATION NEEDED TO WORK WITH THE SYSTEM
- Scenario III-SAFE AND CREATIVE SURFING ON THE INTERNET
- Scenario IV-Computer operation, learning about modern technologies & Support for mobile devices
- WORD, EXCEL, POWER POINT -PRESENTATION II
- WORD, EXCEL, POWER POINT – ПРЕДСТАВЯНЕ II
- Нетикет Етикет в техниката-ПРЕДСТАВЯНЕ I
- Работа с компютър, запознаване със съвременните технологии и поддръжка на мобилни устройства-ПРЕДСТ
- СЦЕНАРИЙ I-НЕТИКЕТ
- СЦЕНАРИЙ II-ОПЕРАЦИОННА СИСТЕМА – MS WINDOWS – ОСНОВНА ИНФОРМАЦИЯ, НЕОБХОДИМА ЗА РАБОТА СЪС СИСТЕМАТА
- Сценарий III-БЕЗОПАСНО И КРЕАТИВНО СЪРФИРАНЕ В ИНТЕРНЕТ
- Сценарий IV-Работа с компютър, запознаване със съвременните технологии и Поддръжка на мобилни устройства